2 mai 2019

Caleidoscopul inimilor ( #1 Heart Series ) - Claire Contreras






Iniţial cartea aceasta a fost pe wishlist de vreo 3 ani de când a apărut. Dar numai nu am ajuns să mi-o cumpăr. Noroc cu cei de la libris.ro unde am găsit-o cu 10 lei. Deşi preţul e prea mic pentru minunăţia asta de carte. Mi-a plăcut enorm, chiar dacă după primul capitol am zis că renunţ. Ideea este că în sinopsis parcă se descrie o altă poveste. Când începi această carte ajungi la concluzia că habar nu ai ce se întâmplă de fapt. Deci cum am ajuns eu să mă îndrăgostesc de ea?

Logodnicul lui Estelle a murit în urmă cu un an, iar ea încă nu poate să treacă peste. Chiar dacă părinţii ei, fratele ei Vic şi Mia, cea mai bună prietenă, o tot bat la cap să depăşească momentul. Elle parcă se simte vinovată, simte că îi întoarce spatele omului care a făcut-o femeia de astăzi, proprietara unei galerii de artă. Iar lucrurile se complică atunci când la uşa ei apare Oliver, cel mai bun prieten al fratelui său, care începe să îi facă ochi dulci.


- Ştii foarte bine de ce te interesează. Este drogul tău. Oricât de departe te-ai duce şi orice măsuri nebuneşti ai lua ca să te ţii departe de el, mereu ajungi exact unde ai început.

Cartea aceasta m-a cucerit prin faptul că e second chance, o poveste în care protagoniştii au un trecut împreună, dar apare o breşă care îi desparte. Iar acum, după atâţia ani, atracţia dintre Elle şi Oliver este la fel de intensă ca înainte de plecarea lui. În timp ce prezentul este relatat de Estelle, putem vedea şi o crâmpeie din trecut prin ochii lui Oliver. Cred că cel mai mult mi-a plăcut ideea de iertare, de ,,a trece peste" şi de a privi fericirea cu adevărat.


Mereu am crezut în ideea de suflete pereche. Cineva îţi este destinat şi, cumva, universul va găsi o cale să îţi alinieze planetele astfel încât vei putea să găseşti acea persoană care te va recunoaşte şi cu ochiii închişi. Despre o astfel de relaţie m-am gândit când am citit povestea protagoniştilor. Am avut parte de momente amuzante, tensionate, dar şi de clipe dulci . Pur şi simplu l-am adorat pe Oliver. Deşi, el şi prietenii lui sunt descrişi ca o gaşcă de oameni maturi cu comportament adolescentin, care preferă să petreacă noaptea şi să doarmă ziua, el nu este aşa. Oliver are o maturitate pe care nu a avut-o în urmă cu câţiva ani şi Elle îşi dă seama de acest lucru. Despre Estelle mi-a plăcut faptul că îşi urmează visele în orice condiţii, dar ştie şi când situaţia o depăşeşte. Aşa că s-a specializat într-un lucru pe care nu mulţi îl cunosc şi puţini ştiu să îl facă: inimi caleidoscopice ( şi o să aflaţi voi ce reprezintă) .



Chiar dacă au existat şi câteva lucruri care m-au dranjat, cum ar fi continua fugă de prezent. De fiecare dată când lucrurile deveneau intense, Estelle începea să fugă şi să se ascundă în carapacea pe care a perfecţionat-o atâţia ani.

Dar per total a fost o carte foarte frumoasă despre alegeri şi consecinţe, o carte ce îţi ajunge la inimă şi vrei să citeşti şi o continuare numai ca să afli ce se întâmplă cu restul personajelor. Îmi pare rău că nu s-au tradus şi celălalte 2 volume ( din câte ştiu eu), dar abia aştept să le citesc. Este perfectă pentru iubitorii de romance, deoarece este aşa dulce această carte că te bagă în diabet.

Din această serie mai fac parte:

Paper Hearts ( Hearts #2) - Mia & Jensen
Elastic Hearts ( Hearts #3)- Vic & Nicole



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu