12 mai 2019

Plăcere exclusivă ( #3.5 Familia Mackenzie) - Linda Howard



După o săptămână în care nu am citit efectiv nimic, am avut nevoie de ceva foarte rapid şi romance, desigur. Plăcere exclusivă a fost perfectă în acest caz, având doar 163 de pagini de mister şi dulcegării. Această serie este formată din 5 volume:  O inimă neîmblânzită, Alegerea inimii, O noapte de neuitat, Plăcere exclusivă şi Un joc de noroc. Însă, aceste cărţi se pot citi şi separat sau într-o ordine aleatorie, deşi există riscul să nu mai ştiţi care personaj e care.


De la această autoare am mai citit Un joc de noroc şi mi-a plăcut destul de mult. Ce ador la Linda Howard este simţul umorului. A reuşti să creeze această familie gigantică într-un fel în care sunt geloasă că nu o am. În acest volum îi avem ca protaginişti pe Maris Mackenzie şi Alex MacNeil şi relaţia lor complicată. Deşi după titlu ai zice că acţiunea e previzibilă, când începi cartea îţi dai seama că subiectul e altă poveste.

Maris este o dresoare de cai, iar pe lângă asta e o femeie cu o voinţă de fier, ce nu se lasă controlată. Nici măcar atunci când se trezeşte într-o cameră de hotel alături de un străin destul de arătos. Acţiunea este prezentată într-un ritm alert şi încă din primele pagini poţi observa atracţia dintre protagonişti. Firul narativ se învârte în jurul unui cal, pe nume Plăcere exclusivă, care este în pericol. Maris încearcă să îl salveze, aşa că dă peste MacNeil, agent FBI. În urma dimineţii în care se trezeşte lângă el, realizează că ultima zi este neclară în mintea ei şi are şi o contuzie. 

Însă, chiar dacă mi-a plăcut, am simţit-o foarte grăbită. Şi aş fi vrut să aflu mai multe lucruri despre personaje. Chiar îmi pare rău că nu a mai scris vreo 30 de pagini în care să introducă trecutul lui Alex, dar şi relaţia dintre el şi Maris.


El era aşa cum era şi a-l iubi însemna să nu încerce să-l schimbe.

Nu pot spune că a fost o carte de dragoste, ci mai mult una de aventură şi mister. Doar pe final a dat mai mult vibe-uri de romance. Dar chiar şi aşa, a fost o carte foarte drăguţă şi mă bucur că am găsit-o. Iar pe viitor, plănuiesc să strâng şi celălalte volume. Acestea au apărut deja la noi, însă la chioşcurile de ziare găsiţi cărticele noi în fiecare săptămână cu revista Libertatea pentru femei la doar 9,99 lei. Eu una zic că merită, deoarece puteţi găsi cărţi foarte faine şi majoritatea sunt romance şi poliţiste.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu