10 apr. 2020

Study with Stabilo


  Aţi crezut vreodată că învăţatul poate fi amuzant? Ei bine, nici eu până nu am folosit produsele de la Stabilo. De câţiva ani mă tot uitam la ele prin ferestrele librăriilor şi visam ( pentru că da... unii oameni visează la aşa ceva) cum voi scrie cu ele. Şi când în sfârşit am avut ocazia de a le folosi, am ştiut că suntem suflete pereche ( gata, ştiu, am terminat cu dramatizatul şi intru în subiect).

Când am decis că vreau să dau la medicină am ştiut că mă aşteaptă un drum lung ( genul de 3 cafele pe zi şi două energizante pe drum), dar nu mă aşteptam să îmi placă atât de mult să fac desene, scheme şi să subliniez. Nu ştiu de alţii, dar în cazul meu 70% din timp îl petrec colorând, iar restul reţinând informaţiile. Cum am ajuns la performanţa aceasta? Simplu. Făcând scheme şi desene , creierul reţine prin memoria vizuală majoritatea informaţiilor,  iar la final fixează doar detaliile. Aşa că în continuare vă voi prezenta produsele mele preferate care mă ajută să fac treaba mai distractivă.


1. Carioca Pen 68 în nuanţe pastelate

Acestea sunt favoritele mele când vine vorba de dat viaţă desenelor. Alunecă uşor pe foaie şi nu lasă urme. Un avantaj este şi faptul că se uscă repede şi poţi scrie peste fără să se împrăştie culoarea. Sunt plăcute şi ca aspect. Îţi este mai mare dragul să le foloseşti.


2. Stabilo Boss Original în nuanţe pastelate

La început aveam probleme cu ele, deoarece se imprimau des pe celălalte pagini. Şi o perioadă bună chiar le-am evitat. Însă, am avut nevoie de ele pentru a sublinia una alta şi am realizat că în timp nu mai lasă urme, ci o nuanţă plăcută . Acum le folosesc foarte des pentru titluri şi caligrafie.


3. Swing Cool în nuanţe pastelate

În materie de evidenţiatoare cu ele mă înţeleg cel mai bine. De la primele utilizări au lăsat nuanţe frumoase, care sunt mai deschise decât cele de mai sus. De asemenea, sunt mult mai eficiente când vine vorba să le iei după tine la şcoală sau servici. La scris sunt confortabile şi îmi place că rezultatul final este uniform pe foaie.


Un comentariu: