4 feb. 2018

The Ultimate Book Tag


Ca să mai diversific postările de pe blog, am revenit cu un tag, și anume „The Ultimate Book Tag”, idee preluată de pe blogul Books are my drug .
Vă invit să îmi citiți răspunsurile și să îl faceți chiar voi. Așa că să începem:

1. ÎȚI VINE RĂU ATUNCI CÂND CITEȘTI ÎN MAȘINĂ?

    Adevărul este că nu îmi place să citesc în mașină. Pur și simplu nu mă pot concentra. :)

2. STILUL CĂRUI AUTOR ȚI SE PARE FOARTE UNIC ȘI DE CE?
 M-a surprins foarte mult stilul lui Daniel Zărnescu. Eu nu sunt mare cititoare a cărților scrise de autori români, însă acesta m-a făcut să trăiesc povestea cu toată ființa mea. De asemenea mă impresionează descrierile lui Laini Taylor.

3. SERIA HARRY POTTER SAU SAGA AMURG? DĂ 3 ARGUMENTE PENTRU RĂSPUNSUL TĂU.
Cu siguranță seria Saga Amurg. Am avut o obsesie, ca să zic așa , în legătură cu filmele, astfel cărțile din această serie mi-au început „cariera de cititor”. 

4. AI UN BOOK BAG (SAC/PUNGĂ PENTRU CĂRȚI)? DACĂ DA, CE MAI PUI ÎN EA (ÎN AFARĂ DE CĂRȚI…)?
Din păcate nu am, dar mereu mi-am dorit...

5. ÎȚI MIROȘI CĂRȚILE?
Vinovată ...  :) Dar în apărarea mea, cine nu face asta ?!

6. CĂRȚI CU SAU FĂRĂ ILUSTRAȚII?

Chiar nu contează. Pentru mine toate cărțile sunt speciale în felul lor.

7.CE CARTE ȚI-A PLĂCUT CÂND O CITEAI, DAR AI DESCOPERIT MAI TÂRZIU CĂ NU AVEA O SCRIITURĂ DE CALITATE?
La un moment dat eram pur și simplu înnebunită după seria „Vampirii din Morganville”, dar recent , când am vrut să o recitesc, am descoperit că nu mă mai atrage ca în anii trecuți.

8. AI POVEȘTI AMUZANTE CE IMPLICĂ CĂRȚI DIN COPILĂRIA TA? TE ROG, ÎMPĂRTĂȘEȘTE!

Visul meu a fost mereu să rămân închisă într-o librărie. Dar cam aici se oprește povestea mea. Știu că nu este o poveste amuzantă, dar uneori mai sper la acel lucru.

9. CARE ESTE CEA MAI SUBȚIRE CARTE DIN BIBLIOTECA TA?

Momentan , cea mai subțire carte este „ Războiul Akienilor” scrisă de Daniel Zărnescu.

10. CARE ESTE CEA MAI GROASĂ CARTE DIN BIBLIOTECA TA?

Cea mai groasă carte din biblioteca mea este „După ce ne-am îndrăgostit” scrisă de Anna Todd

11. SCRII AȘA CUM ȘI CITEȘTI? CREZI CĂ VEI DEVENI UN SCRIITOR, ÎN VIITOR?

Nu, nu cred că voi deveni o scriitoare. Pasiunea pentru cărți a venit de la faptul că îmi place să știu cum gândesc alții.

12. CÂND AI ÎNCEPUT SĂ CITEȘTI?
Când eram în clasa a V-a cei de la editura Arthur trimiteau în fiecare lună oferte promoționale la școală pentru „Clubul de lectură” . Printre primele mele cărți de la ei a fost și „Minunea” care m-a captivat atât de mult, încât am început să îmi iau toate cărțile de la ei, în speranța că voi găsi și alte comori.

13. CARE ESTE CARTEA FAVORITĂ CLASICĂ?

Adevărul este că nu am prea citit clasici, însă Oscar Wilde a devenit în scurt timp unul dintre autorii mei preferați datorită cărții „Portretul lui Dorian Gray”.

14. ÎN ȘCOALĂ, MATERIA TA FAVORITĂ A FOST LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ?

Adevărul este că am fost mereu atrasă de matematică, chiar dacă la română îmi puteam da frâu liber imaginației.

15. DACĂ AI PRIMIT O CARTE DE LA CINEVA DREPT CADOU, DAR DEJA AI CITIT-O ȘI AI URÂT-O… CE AI FACE?

Aș primi-o, desigur. Aș păstra-o pe raftul meu, pentru că pur și simplu îmi place să colecționez cărți.

16. CE SERIE MAI PUȚIN CUNOSCUTĂ CUNOȘTI ȘI ESTE SIMILARĂ CU HARRY POTTER ORI JOCURILE FOAMEI?

Seria Magisterium

17. CE OBICEI PROST AI (ÎN AFARĂ DE A TE PLÂNGE) ÎN TIMP CE SCRII PE BLOG?

Îmi place să am multe cărți în jurul meu, așa că mi le scot din bibliotecă. Dar cel mai greu este să le pun înapoi.

18. CARE ESTE CUVÂNTUL TĂU FAVORIT?

„Evrica” , deoarece îmi place să cred că pot găsi o soluție pentru orice problemă.

19. EȘTI UN TOCILAR, O PERSOANĂ CARE ESTE EA ÎNSĂȘI ȘI NU ÎI PASĂ DE PĂREREA ALTORA SAU UN CIUDAT? SAU TOATE DE MAI SUS?
Toate de mai sus.

20. VAMPIRI SAU ZÂNE? DE CE?

Zâne . Îmi amintește de seria Throne of Glass care este preferata mea.


21. SHAPESHIFTERS (O PERSOANĂ CARE ÎȘI POATE SCHIMBA FORMA FIZICĂ) SAU ÎNGERI? DE CE?

Dacă așa îl voi întâlni pe Castiel , voi alege îngerii, if you know what I mean...

22. SPIRITE SAU VÂRCOLACI? DE CE?

Cred că voi merge cu vârcolacii, deoarece mereu m-a impresionat povestea lor și autocontrolul de care au nevoie.

23. ZOMBIES SAU VAMPIRI?

Clar o să aleg vampirii. Încă îmi plac cărțile cu ei.

24. TRIUNGHIURI AMOROASE SAU IUBIRI INTERZISE?

Iubirile interzise mi se par mai interesante. Triunghiurile amoroase mi se par plictisitoare și simple, pentru că mereu vei știi care este alesul.

25. ȘI ÎN FINAL:  CĂRȚI DE DRAGOSTE SAU CĂRȚI DE ACȚIUNE AMESTECA CU CÂTEVA RELAȚII AMOROASE?

A doua variantă mă atrage mai mult, deoarece orice poveste de dragoste are nevoie de sare și piper. :)))


Cam atât a fost cu tag-ul. Sper că v-a plăcut și vă aștept și la următoarele postări. Dacă aveți și alte păreri aș fi încântată să le aud. 
Pe data viitoare :)))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu