4 oct. 2019

Lady Mara ( #1 Amor) - Silvia Rusen


SPOILER ALERT:
Aşa deci? Voia să se joace, doar că el nu ştia un lucru: eram lupul ascuns în blană de oaie.

Intrigă, pasiune răvăşitoare şi o relaţie interzisă care se lasă cu scântei: ei bine, Lady  Mara le are pe toate. În doar 189 de pagini am pătruns într-o lume în care căsătoria nu este o opţiune, iar iubirea adevărată este rar găsită. Silvia Rusen pune bazele unei poveşti de iubire ce ia naştere din ură (hate to love) care este slăbiciunea mea. Nimic nu este mai tentant decât o carte în care protagoniştii sunt prinşi într-o tornadă de sentimente, unele arzătoare, care aşteaptă să explodeze. Deşi este o lectură relativ scurtă, ea te introduce foarte uşor în lumea sa şi nu ai cum să nu te ataşezi de personaje şi de situaţiile în care intră ele.

Ce vom găsi în această carte?

 Pe lângă povestea de dragoste care reprezintă elementul central, găsim şi personaje frumos conturate care îşi dezvoltă caracterul pe măsură ce acţiunea creşte.Pe Lady Mara York am catalogat-o ca fiind uşor naivă, pentru ca, mai apoi, să pătrund în mintea şi sufletul ei şi să descopăr că este doar o femeie care încearcă să îşi preia frâiele vieţii, însă soarta o pune într-o situaţie delicată. La doar 18 ani este forţată să se căsătorească cu un bărbat care i-ar putea fi bunic. Bărbat care pare total dezinteresat de tânără. Păcat doar că noul ei  fiu vitreg, Hayden de Briese e chiar foarte interesat de ea. Mai exact o urăşte din toate puterile, deoarece nu concepe ca o femeie să se căsătorească cu tatăl său pentru a-i fura averea.Un adevărat război izbucneşte între protagonişti, iar acest lucru nu poate fi considerat decât savuros.

Lady Mara - impresii personale

Eu nu am mai citit despre un subiect care să se asemene cu acesta şi am fost plăcut surprinsă. Cam acum un an m-am aventurat în ficţiunile istorice, care rar m-au prins. Deşi această carte nu respectă ,,standardele normale'' , să spun aşa, am fost prinsă de acţiune. Numiţi-mă romantică incurabilă, dar nu pot să rezist unei relaţii interzise. Iar ceea ce împărtăşesc protagoniştii a fost cu scântei. Toată drama, certurile care duc la săruturi pasionale şi marele moment în care adevărul iese la iveală, vai , dar m-au uns pe suflet, nu glumă. E tot ce mi-aş putea dori de la o carte. De asemenea, am descoperit pe parcurs personaje care m-au cucerit, deşi iniţial am fost mai meh în privinţa lor. Am iubit din suflet momentele amuzante şi au fost o grămadă. Simţul umorului se regăseşte în fiecare pagină şi parcă am savurat şi mai mult lectura datorită ,,războiului'' dintre Mara şi Hayden.


Ce m-a deranjat...

Am un singur lucru care m-a cam iritat. Şi acela este trecerea rapidă dintre scene şi descrierea neamănunţită. Acesta este doar un lucru subiectiv, aşa că simt nevoia să îl explic. Eu sunt genul de persoană care are nevoie de descrieri amănunţite ale împrejurărilor sau a timpului în care se petrece acţiunea. În acest fel simt că pot să pătrund mai mult în poveste şi să vizualizez mai uşor. În acelaşi timp mă ajută să creez o legătură cu personajele şi să mă identific cu ele.

Cui recomand această carte?

Carte aceasta o pot recomanda tuturor celor care au nevoie de o lectură relaxantă. Sunt într-o perioadă foarte aglomerată şi această carte a fost leacul perfect. Se citeşte foarte repede şi mi-a dat o stare de bine pe tot parcursul ei. A fost foarte uşor şi bine primit să mă deconectez de lumea reală şi să iau parte la această poveste de dragoste.


Cartea o puteţi achiziţiona de AICI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu