22 apr. 2019

Întâlnire periculoasă ( #1 Hacker) - Meredith Wild



Oare de ce mai nou romanele de dragoste conţin personaje cu un trecut tumulos şi întunecat, care ajung să se îndragostească? Şi de ce devin tot mai obsedată de ele, mai ales fiind atât de clişeice? La o primă vedere Întâlnire periculoasă seamănă 90% cu seria Crossfire ( Sylvia Day)  sau seria Amantul ( Jodi Ellen Malpas).

Erica Hathaway a fost un personaj destul de unic . Cred că cel mai tare mi-a plăcut modul în care rezista farmecelor lui Blake Landon , dar şi faptul că reprezintă o femeie puternică şi independentă. De mică, ea a învăţat că singura persoană pe care se poate baza este ea însăşi. Aşa că îi vine greu să aibă încredere în acest bărbat misterios şi dominant care îşi face apariţia în viaţa ei precum un uragan.  Însă Blake nu renunţă atât de uşor în faţa atracţiei pe care o simte pentru Erica şi este decis să treacă peste toate obstacolele pe care ea i le pune în cale.

-O să fiu un gentleman desăvârşit, mi-a promis el, însă ochii i-au fost umbriţi de periculosul licăr al dorinţei arzătoare.
-Ai obiceiul să-mi spui tot felul de lucruri neadevărate. Nu face promisiuni pe care nu eşti în stare să le respecţi.
 
Recunosc, încă de la început am fost prinsă de poveste şi dădeam pagină cu pagină numai ca să aflu ce se întâmplă. Plină de secrete care ies la suprafaţă, această carte te forţează să vezi dincolo de aparenţe şi să savurezi fiecare şoc pe care ţi-l oferă.Mi-aş fi dorit din suflet să am până şi un capitol din perspectiva lui Blake. Mi s-a părut destul de sec modul în care a fost prezentat şi aş fi vrut să aflu mai multe lucruri despre trecutul lui.

De asemenea, mi-ar fi plăcut mai multe detalii despre Clozpin , afacerea pe care Erica o conduce, alături de Alli şi Sid. Această afacere a reprezentat piatra de temelie a cărţii, protagonista dorind o finanţare pentru proiectul lor. Şi cine făcea parte din comisia de investitori? Blake însuşi. Normal, era a doua oară când se vedeau, dar acest lucru nu diminua  puterea atracţiei dintre cei doi. Un punct alb pentru Blake este faptul că spune ce are de spus şi nu se ascunde în spatele degetului. Şi acest lucru ar fi valabil pentru fiecare personaj din această carte. Meredith Wild reuşeşte cu dibăcie să creeze personaje independente , lucru care mă încântă.




Deşi , să fiu sinceră, povestea pierde destul de mult cu finalul care se încheie prea brusc . Ultimele 10 pagini sunt făcute în grabă şi nu cred că ar fi stricat încă vreo 20 , ca să înţeleg şi eu ceva de aici.

Întâlnire periculoasă este o carte despre maturizare şi despre vindecarea prin iubire. Ea ne arată transformarea unei persoane care, de la o vârstă fragedă, a fost nevoită să se susţină singură şi drumul parcurs până la nivelul în care învaţă să se bazeze şi pe altcineva. O poveste frumoasă de dragoste, scurtă şi uşoară, care sper eu că va progresa mai mult pe parcursul următoarelor 4 volume.




-Erica, ăsta sunt eu. Aşa sunt construit. Iar dacă încerc să preiau controlul asupra situaţiei, te rog să mă crezi că am motive foarte serioase să o fac.


Dacă încă nu v-am convins să o citiţi , sper că o voi face acum:


  • nu cred că aţi citit foarte multe serii despre hackeri, poate nici una
  • personaje puternice şi independente
  • o carte care se citeşte repede şi uşor , în cazul în care te confrunţi cu un Reading Slump
  • pur şi simplu te topeşti la povestea aceasta de dragoste şi devii dependent





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu