26 dec. 2018

Extazul lui Gabriel ( #2 Infernul lui Gabriel) - Sylvain Reynard



În Extazul lui Gabriel, a doua parte a trilogiei dedicate poveştii de iubire dintre profesorul Emerson şi studenta Julianne Mitchell, Sylvain Reynard aprofundează intriga din Infernul lui Gabriel, centrând povestea pe iniţierea tinerei inocente în tainele seducţiei. Gabriel Emerson o va duce pe Julianne într-o vacanţă romantică la Florenţa, locul întâlnirii dintre Dante şi Beatrice, unde cei doi vor trăi cu ardoare extazul şi bucuria iubirii împărtăşite.Dar, la întoarcere, fericirea le este ameninţată de intrigile unei foste studente, care risca să distrugă atât cariera academică a lui Gabriel, cât şi aspiraţiile universitare ale lui Julianne – şi, mai presus de toate, relaţia lor.Pentru a o păstra pe Julianne, Gabriel trebuie să se împace cu spectrele trecutului şi să sacrifice o parte din fiinţa lui pentru a o salva pe aceea care l-a salvat, la rândul ei, din capcanele autodistrugerii.
„În timp ce el o mângâia blând pe obraz, Julia se uita în ochii albaştri, tulburi, ascunşi acum de ochelari. Era atât de chipeş la costum. Nespus de sexy.Cu un gest îndrăzneţ, trase de marginea papionului și simţi cum i se desface mătasea între degete. Înfăşură materialul o dată pe deget, trăgându-l spre ea să-l sărute."
Imagine similară

Deși am așteptat foarte mult să citesc această carte, am fost destul de dezamăgită de ea. Din cele aproape 600 de pagini , doar 200 mi-au atras cu adevărat atenția. În rest au fost descrieri lungi și plictisitoare, acțiune care s-a mișcat extrem de lent, iar povestea de dragoste nu a fost ceva foarte wow ,încât să mă facă să o iau razna și să vă înnebunesc cu seria.Desigur, au fost și părți foarte bune , care mi-au ajuns la suflet, dat tot cred că primul volum a fost ceva mai palpitant.

Voi începe prin a spune că toată lumea, dar ABSOLUT toată lumea complota împotriva relației dintre Julia și Gabriel , ceea ce mi se pare total deplasat. Ca și  paranoia continuă a Juliei care m-a enervat la culme. Pur și simplu nu mi se pare normal ,ca tu , persoană îndrăgostită, să aștepți mereu după colț să vezi dacă partenerul tău greșește. Și nu a fost normal nici modul în care Gabriel o privea pe Julia, ca pe o sfântă.Autorul a creeat-o pe Julia ca fiind o persoană foarte sufletistă , generoasă, care îi iartă mereu pe cei din jurul său. Dar fiecare lucru are o limită și la un moment dat am simțit că și dacă cineva ar ucide-o, ea l-ar ierta până și pe criminal.

Cred că Sylvain a încercat să condimenteze acțiunea cu atâtea întorsături de situație , despărțiri aici, împăcări acolo. Dar eu,personal, aș fi preferat să citesc ceva ușor și relaxant, decât toată drama asta fără un deznodământ.

Dar, cum am spus, au fost și părți bune. Mi-a plăcut foarte mult cum au fost inserate elemente de cultură , cum ar fi cărți clasice interesante, dar de care nu auzisem înainte. Am descoperit foarte multe cărți de acest gen și chiar sunt entuziasmată să le încerc, De asemenea, am găsit și muzică foarte bună și mi-am creat  până și un playlist destul de consistent. Și să nu uităm de filme mai puțin cunoscute, dar de un impact cultural colosal.

Gabriel a fost pur și simplu un scump ( în marea majoritate, că în rest ar fi avut nevoie de lecții de bune maniere) . Dar mi-a plăcut că a fost direct în legătură cu sentimentele sale și nu a ezitat în legătură cu Julia, ci a făcut tot posibilul ca totul să iasă în favoarea ei, chiar dacă el ar fi avut de suferit. A fost o poveste despre vindecare, despre acceptarea vieții de cuplu și despre iertarea sinelui. M-am regăsit destul de mult în ambele personaje deși mi-ar fi plăcut ca acțiunea să fie mai alertă și ca unele lucruri să nu se tot repete.

Din păcate nu pot spune prea multe lucruri despre acțiune, pentru că nu s-a întâmplat mai nimic. Tot așteptam acea parte în care totul să facă sens, dar nup...nimic. A fost o carte okayish, nu pot să îi dau mai mult de 3 steluțe pentru că am citit cărți mult mai bune și care aveau mai mare impact asupra mea și asupra dezvoltării mele ca persoană.

Cartea o puteți achiziționa de pe Elefant , Libris și Librărie.net ( ultimele 2 site-uri au prețuri superbune pentru cei interesați).


Imagini pentru gabriel and julia aesthetic

Citate/ fragmente care mi-au plăcut:

-Nu aștepta prea mult. Viața te ia pe nepregătite și n-avem întotdeauna timpul pe care credem că-l avem.

-Singura tragedie ar fi să te pierd, spuse Gabriel, sărutând-o blând.-N-o să mă pierzi decât dacă vei înceta să mă iubești.-Atunci sunt un bărbat norocos. O să te pot păstra pe veci.
 

-Și eu te iubesc.Te iubesc prea mult,sunt sigur.Dar nu știu cum să te iubesc altfel.

O, zei ai femeilor ai căror tați vor să le castreze iubitul în holul de la Four Seasons, ajutați-mă să n-aibă nimic ascuțit la el.


Produs publicat in 2014 de Trei

Data aparitiei: Noiembrie 2014
Colectia Eroscop
Format: 130x200
Tip coperta: Brosata
Numar pagini: 568
ISBN: 978-606-719-168-4







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu