30 dec. 2018

Bookish Crate - Armada Magicienilor



Cred că v-ați obișnuit și voi că sunt mai întârziată de felul meu, dar a venit timpul să vă prezint ce mi-a adus și mie moșul. Cei de la Bookish Crate mi-au trimis  una dintre cutiile lor, tema lunii noiembrie fiind una care mi s-a potrivit: MAGIE. Cred că toată luna am urmărit indiciile și am încercat să ghicesc ce va fi în cutie ( deși era destul de evident), dar am eșuat lamentabil.

Cutia a ajuns la începutul lunii decembrie foarte frumos împachetată în spiritul sărbătorilor. Am fost foarte plăcut surprinsă de ce am găsit în cutie. Primul lucru care mi-a sărit în ochi a fost un poster genial cu ”Fantasic Beasts and where to find them”. Din păcate  nu am o poză clară cu el , dar îl puteți vedea pe pagina de Instagram a celor de la Bookish Crate. De asemenea , am găsit un infuzor de ceai în formă de bufniță pentru că ” toți vrăjitorii pot avea ca animal însoțitor o broască, o pisică sau o bufniță ” (din Hogwarts Supply List).

Nu m-au dezamăgit nici stikerele ”Wizarding World Spells” cu vrăjile din Harry Potter și nici micile atenții precum un semn de carte cu un citat magic sau un printul cu un artwork tematic ” Gandalf the Istar”.


You cannot pass," he said. The orcs stood still, and a dead silence fell. "I am a servant of the Secret Fire, wielder of the flame of Anor. You cannot pass. The dark fire will not avail you, flame of Udûn. Go back to the Shadow! You cannot pass.

Și ca desertul să fie complet, cireașa de pe tort a fost o carte pe care o așteptam de mult timp în biblioteca mea, și anume Umbra Magiei de Kat Howard. Îmi place foarte mult că au decis să trimită cărți nou apărute  la editurile din țară , în loc de cărți în engleză. Acesta este un punct în plus din partea mea, pentru că mereu ajung la jumătatea cărții apoi mă plictisesc.

Descriere carte:
New York-ul din zilele noastre are o latura necunoscuta oamenilor obișnuiți: Lumea Nevăzută, o societate de magicieni grupați în Case ai căror reprezentanți se lupta pentru supremație într-o competiție neobișnuită.
Când apare de nicăieri Sydney, cu puteri nemaivăzute, iar magia tuturor celorlalți își pierde forța, intrigile dintre Case se complica și toată Lumea Nevăzută e cuprinsa de neliniște.
Dar Sydney urăște tot ce este legat de magie pentru ca adesea cere un preț prea dureros.„Personajele puternice și povestea unei răzbunări fac lectura plăcută, dinamica, perfecta pentru cei cărora le plac magicienii întunecați și imprevizibili.“Kirkus Reviews„O scriitoare excepțională!“Neil Gaiman
Pentru mai multe informații vizitați pagina lor de Facebook și nu uitați să fiți la curent în fiecare lună cu noutățile lor.Mai jos v-am lăsat niște poze de la deschiderea cutiei, pe care le-am postat și pe contul meu de Instagram.

 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu