9 iul. 2018

Book Box Romania - o calatorie în Wonderland





Bună dragilor!


De această dată am venit cu o chestie și mai mișto. Probabil cu toții ați auzit de Fairyloot sau de Owlcrate, iar dacă nu, acestea sunt niște cutii cu lucruri pentru cititori și o carte în limba engleză. Aceste cutii se găsesc peste tot în străinătate, iar dacă sunteți ca mine, nu v-ați comandat , deoarece să fim serioși! Costă o grămadă dacă mai adaugi și taxele de transport vamal.

Însă am descoperit recent că și noi avem astfel de subscription box-uri și încă cu niște lucruri super faine. Zilele trecute am primit o cutie de la cei de la BookBox Romania, iar o astfel de cutie costă 100 de lei fără transport,care este separat, pe care o puteți comanda printr-un mesaj pe Instagram sau pe Facebook . 

Tema acestei luni a fost „Welcome to Wonderland”  și am primit niște lucruri super pe care vi le voi arăta mai jos.




Primul lucru pe care l-am văzut a fost un pliculeț ( care știu că nu este aici, dar în graba mea de a-l desface l-am cam rupt ) care conținea tema lunii și o mini listă cu elementele acestei luni.



Al a doua „chestiuță” este de fapt un penar în care puteți ține orice. Este destul de mare și are un imprimeu superb cu „Alice în țara minunilor”.


De asemenea am primit niște agrafe de birou care au pe ele simbolurile cărților de joc, ceea ce este o idee foarte interesantă și mă bucur că le voi putea folosi ca semne de carte.


Și să nu uităm de aceste stickere drăguțe. Mă vor ajuta la decorarea bullet jouranal-ului  meu :))


Am fost surprinsă în cel mai plăcut mod atunci când am descoperit , în căutarea mea, o sticluță de ceai învelită în multă folie cu bule. Ceaiul miroase divin și conține : bucăți de mere, hibiscus, măceșe,coajă de portocală , petale de trandafir, flori de câmp, stafide negre, bucăți de mango și caise.


Deși consider cartea piesa de rezistență,  recunosc că cel mai mult m-am bucurat de acest lănțișor minunat care are medalionul un cadran de ceas , cu Alice în mijlocul său.


Și nu în ultimul rând, CARTEA. Recunosc că nu mă așteptam la această carte și nici nu auzisem de ea înainte, dar descrierea m-a cucerit complet:

   „ Seventeen-year-old Alice and her mother have spent most of Alice’s life on the road, always a step ahead of the uncanny bad luck biting at their heels. But when Alice’s grandmother, the reclusive author of a cult-classic book of pitch-dark fairy tales, dies alone on her estate, the Hazel Wood, Alice learns how bad her luck can really get: her mother is stolen away―by a figure who claims to come from the Hinterland, the cruel supernatural world where her grandmother's stories are set. Alice's only lead is the message her mother left behind: “Stay away from the Hazel Wood.”
Alice has long steered clear of her grandmother’s cultish fans. But now she has no choice but to ally with classmate Ellery Finch, a Hinterland superfan who may have his own reasons for wanting to help her. To retrieve her mother, Alice must venture first to the Hazel Wood, then into the world where her grandmother's tales began―and where she might find out how her own story went so wrong.”


Mulțumesc BookBox Romania !


Voi ce părere aveți despre aceste tipuri de cutii lunare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu