27 iun. 2018

BOOK HAUL PE LUNILE MAI & IUNIE 2018



Bună dragilor!
    V-am promis de ceva timp și pe Instagram dar și aici un BookHaul, deoarece am avut niște luni foarte productive, deși timpul de citit a fost 0. Câteva dintre ele le-am primit spre recenzie, iar celelalte le-am cumpărat eu de pe site-ul Librărie.net care a avut niște prețuri uimitor de mici , dar și din librăriile din orașul meu. Momentan sunt atât de în urmă cu cititul, că în viața mea nu am fost așa. Unele dintre ele am reușit să le termin și vă voi lăsa un link spre recenziile lor (dacă am apucat să le fac). 

Le voi prezenta pe rând în funcție de editură, deoarece nu îmi mai amintesc ordinea lor exactă. Sper să vă placă și hai să trecem la treabă !



☆Editura Herg Benet


Revertis - Laura Nureldin → Laura Nureldin este una dintre autoarele mele preferate . M-am bucurat foarte mult când am primit de la ea cea mai nouă carte lansată chiar luna trecută și anume Revertis. Pe lângă ea, Laura a mai scris Demoni și duologia Regii Timpului.



☆Editura MondoRo


∾Valea Fricii - Sir Arthur Conan Doyle → imaginați-vă bucuria unui cititor, care din întâmplare este fanul #1 Sherlok Holmes și dă din întâmplare peste această carte la librărie, deci da, prindeți ideea.

☆Editura Epica

∾Girl Online: pe cont propriu - Zoe Sugg → O ador pe Zoella din toată inima și trebuia să pun mâna cât mai repede pe această carte. De fapt, am și citit-o și mi-a plăcut la nebunie. Recomand seria din toată inima.

∾Singura amintire a Florei Banks - Emily Barr → Cred că este printre puținele cărți din aceste luni care nu m-au impresionat, dar așa a fost să fie.

∾Sub soarele nopții - Trish Cook → Am așteptat cu nerăbdare cartea , pentru că da, filmul. Deși încă nu l-am văzut , abia aștept să mă uit la el. Cartea am citit-o și mi-a plăcut foarte mult, deși finalul se putea și mai bine.


☆Editura Agora

∾ Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război - Camil Petrescu ➝ deși mi-am luat-o ca lectură obligatorie pentru școală , am mari așteptări de la această carte , care este de fapt și foarte lăudată.

☆Editura Booklet Fiction

∾ Prizionerul B-3087 - Alan Gratz → Această carte este printre cele mai noi apariții la cei de la Booklet și sunt foarte curioasă în legătură cu ea. Este legată de al doilea război mondial, așa că dacă vă plac cărțile historical fantasy trebuie să puneți mâna pe ea.

☆Editura Bibliophil

Zbor întrerupt - Monica Lebădă ⟶ după cum am spus și în recenzia mea, Monica Lebădă este o regină a cărților YA și m-a fascinat cu totul prin această carte, care pe cât de simplă pare, pe atât de profundă și minunată este.

☆Editura Univers

∾Cât mai aproape de tine - Vlad Roman ⇾ Probabil nu ați auzit de această carte , dar vă spun că pare destul de interesantă. Am răsfoit-o așa în grabă și câteva pasaje din ea au reușit să mă cucerească.

∾Plopii din Berlin - Anne B. Ragde ⇢ Este o carte perfectă pentru fanii romanelor polițiste , dar și a celor care sunt în căutare de mister și dragoste.

∾Rămâi insula mea de canabis- Victoria Serman ➝ Ei ... asta va fi o carte interesantă. Nu știu foarte multe despre ea dar sinopsisul este unul promițător.

☆Editura Trei

∾ Misterul de la London Eye - Siobhan Dowd ➝ în perioada aceasta am vrut să ies din zona mea de confort și romanele polițiste au părut ocazia perfectă. De asemenea am prin un preț super la această carte și am luat-o la 7 lei.

∾Băiatul Echo - Matt Haig ➝  Nu puteam să refuz puțin din genul fantasy, iar pe Matt Haig am vrut să îl citesc de ceva vreme.

☆Editura Leda Edge

∾ Un tron întunecat- Kendare Blake ➝ Un must have din momentul în care a apărut. Aceasta este continuarea bestseller-ului „Trei coroane întunecate”, iar după finalul acela, doamne...

∾Tinerele Elite - Marie Lu ➝ Mai este nevoie de cuvinte? Marie Lu m-a cucerit prima dată cu capodopera ei fantasy „Legenda” , iar după acea mi-am confirmat bănuielile legate de genialitatea ei în „Warcross” așa că sunt sigură că și această care îmi va plăcea extrem de mult.

☆PAS DE DEUX: a dance for two - Lynn Turner

 Este o carte pe care am primit-o de la autoare și cred că va fi un roman superb de dragoste, dar mai multe vă voi împărtăși după ce voi termina cartea.


Sper că v-a plăcut acest BookHaul și că v-ați găsit noi cărți pentru TBR-ul vostru. 
Ne vedem data viitoare!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu