16 iun. 2019

The Deal ( #1 Off Campus) - Elle Kennedy


În ultima vreme am simţit că nu găsesc nici o carte care să fie pe placul meu. Am început vreo 10, le-am lăsat, am început altele şi nimic. Aţi păţit şi voi aşa? Am apelat la cărţile în engleză, deoarece parcă sunt mai multe variante, iar cele în română mi se par epuizate. Este a doua oară când mă întorc la această iubire şi nu pot să vă spun cât de mult mi-a plăcut. Nimic nu e mai fain decât să reciteşti o carte şi să îţi placă mai mult decât prima dată. Este perfectă dacă vreţi o lectură uşoară în engleză. A fost una dintre primele mele cărţi în engleză şi pot spune că are un limbaj foarte uşor şi accesibil. Am fost bucuroasă când a apărut şi pe Kindle gratuit şi o puteţi descărca de AICI .

Dar revenind la subiect, ea urmăreşte viaţa a doi studenţi. Ea este specializată pe muzică şi este are o gaşcă faină de prieteni, iar el este specializat în istorie, este cel mai popular din colegiu şi, pe lângă asta, jucător de hockey ( să nu mai menţionăm că tatăl lui este extrem de popular în lumea hockey-ului). Lumile lor nu sunt compatibile şi nu au puncte comune, până când el pică un examen,iar ea îl trece. Iar el are nevoie de ea să îl mediteze.


Unbelievable. Every girl at this college would cut her frickin’ arm off to help me out. But this one? Runs away like I just asked her to murder a cat so we could sacrifice it to Satan.

Hannah încă se luptă cu trecutul ei şi încearcă să uite de momentul în care a fost violată. Viaţa a învăţat-o să nu se încreadă în lume şi să meargă pe drumul ei. Garrett se confruntă şi el cu un trecut tumulos care îl forţează să se închidă în el. Aşa că pentru lume este doar tipul faimos, care nu iese la întâlniri, e foarte egocentic şi toată lumea vrea să fie lângă el.

Him: Confession: I deleted all the 1 Direction from your iPod when u were in the can. You’re welcome.
Me: WHAT?? I’m going to kiss u!

Him: With tongue?

It takes me a second to realize what happened, at which point I’m completely mortified.

Me: Kill u! I meant KILL. u. Damn autocorrect.

Him: Surrrrrre. Let’s blame it on autocorrect.

Me: Shut it.

Him: I think someone wants to kiss me… 

Însă e destul de şocat când o roagă pe Hannah să îl mediteze. Iar ea îl refuză. Cred că asta mi-a plăcut cel mai mult la carte. Nu e romance-ul tipic în care fata este topită şi se supune la tot ce zice potenţialul viitor suflet pereche. Iar Garrett este nevoit să muncească pentru ea. Un alt aspect care mi-a plăcut este că nu e genul iubire la prima vedere. Relaţia lor evoluează începând cu prietenia, iar în  prima jumătate cei doi învaţă unul despre altul şi găsesc acea persoană în care se pot confesa. Mai ales că Hannah este atrasă de Justin, un jucător de football, iar Garrett îi propune o înţelegere ca în schimbul cunoştinţelor ei, el o va ajuta să iasă cu Justin.Însă lucrurile se complică atunci când Hannah şi Garrett descoperă că, poate nu doar prietenia îi leagă şi poate este ceva mai mult acolo, decât o simplă atracţie.


Sometimes people sneak up on you and suddenly you don’t know how you ever lived without them.

Cartea asta a fost perfecţiune. Nu pot să vă zic cât am râs la ea şi cât de faină a fost. Am fost cucerită de gaşca lui Garrett, iar povestea a fost genială. Dacă vreţi un romance uşor citiţi cartea asta! Dacă vreţi o carte care să vă ia inima şi să o strivească în cel mai plăcut mod citiţi cartea asta! Dacă vreţi o poveste de iubire care să nu aibă dramă exagerată, una care evoluează treptat, în care personajele îţi ajung la suflet CITIŢI CARTEA ASTA! Iar dacă sunteţi fani Rivali, Slam sau Vocea lui Archer, chiar trebuie să o citiţi. Mai ales că, din câte ştiu, se va traduce la Editura Epica.


2 comentarii: