3 mar. 2018

Vizita la Carturesti - Book haul



         Acum două săptămâni am făcut prima mea vizită la renumitul magazin cu cărți : Cărturești. Și, desigur , nu am plecat de acolo cu mâna goală. Am dus acasă trei cărticele minunate de care sunt foarte mândră și aștept cu nerăbdare să vizitez lumile prezentate în ele.


1. Inimi chimice- Krystal Sutherland



      Am început cu această carte, deoarece am citit-o deja și mi-a plăcut la nebunie. Este o poveste emoționantă despre iubire și dezastrele pe care aceasta le implică. Am trecut prin toate stările, de la râs la plâns și a devenit în timp record una dintre lecturile mele preferate.


Descriere:
   „ Henry Page nu a fost niciodata indragostit. Se considera un spirit romantic fara speranta, caruia nu i-a fost dat sa intalneasca iubirea la care spera - una de tipul celor din filme, care sa ii  faca inima sa tresara si sa nu-I lase sa doarma si sa manance. In schimb, s-a multumit sa invete ca sa ia note mari si sa intre la o facultate buna; dar si sa devina in sfarsit redactor-sef al ziarului de liceu. In clasa a XII-a, intr-o zi de joi, la prima ora, isi face aparitia Grace Town, iar Henry isi da seama ca totul se va schimba. Grace nu seamana cu fata din visurile lui - merge in baston, poarta haine baietesti care-i sunt prea mari si pare sa faca dus cam rar. E limpede ca ceva e defect in fiinta lui Grace, dar lui Henry i se pare cu atat mai frumoasa si isi doreste mai mult ca orice s-o ajute sa-si lipeasca bucatile pierdute din suflet.”

2. Empire of storms- Sarah J. Maas 



                Seria „Tronul de cleștar” este seria mea preferată și o ador. La noi s-au tradus doar primele patru volume. Astfel , mi-am luat volumul cu numărul 5 în engleză și sunt nerăbdătoare să o citesc. Sarah J. Maas este o autoare cu un talent înnăscut și vă îndemn să citiți seriile ei.


Descriere: 
   ”The long path to the throne has only just begun for Aelin Galathynius as war looms on the horizon. Loyalties have been broken and bought, friends have been lost and gained, and those who possess magic find themselves at odds with those who don't.
With her heart sworn to the warrior-prince by her side, and her fealty pledged to the people she is determined to save, Aelin will delve into the depths of her power to protect those she loves. But as monsters emerge from the horrors of the past, and dark forces become poised to claim her world, the only chance for salvation will lie in a desperate quest that may mark the end of everything Aelin holds dear.
In this breathtaking fifth installment of the New York Timesbestselling Throne of Glass series, Aelin will have to choose what—and who—to sacrifice if she's to keep the world of Erilea from breaking apart.”

3. Wintersong - S. Jae-Jones 



           Și ultima, dar nu cea din urmă este Wintersong. A fost o carte luată mai random ca să zic așa. M-a atras în special coperta . Este cartea pe care o citesc în acest moment și m-a captivat, deși are câteva părți care te induc în eroare și ai nevoie de multă atenție ca să îți dai seama de adevăratul înțeles al cuvintelor.


Descriere: 
    ”All her life, Liesl has heard tales of the beautiful, dangerous Goblin King. They ve enraptured her spirit and inspired her musical compositions. Now eighteen, Liesl can't help but feel that her musical dreams and childhood fantasies are slipping away. But when her sister is taken by the Goblin King, Liesl must journey to the Underground to save her. Drawn to the strange, captivating world she finds and the mysterious man who rules it she soon faces an impossible decision. With time and the old laws working against her, Liesl must discover who she truly is before her fate is sealed.”

          Sper că v-a plăcut acest minihaul și vă aștept în continuare pe blogul meu ca să fiți la curent cu noutățile din lumea literaturii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu