11 mar. 2020

Dacă fug ( #1 Dacă fug ) - Terri Blackstock

SPOILER ALERT:
Mă întreb dacă cei rămaşi în urmă ar putea fi numiţi supravieţuitori. Suntem suflete pe jumătate moarte, prinse în vârtej, aşteptând să fim şi noi absorbite de el.
( pagina 158 )

Am fost foarte entuziasmată când am primit acest ,,cărţişor'' de la Editura ACT şi Politon, având în vedere că este o carte după care salivam. Toate reţelele de socializare de la noi roiau în jurul ei şi spuneau cât de bună este. Aşa că am profitat de o duminică liberă cu ceai şi ciocolată lângă mine şi am atacat-o (sau devorat-o).

Casey Cox, o tânără de 25 de ani, ajunge să îşi găsească cel mai bun prieten mort. Dar în loc să sune la poliţie, ea este convinsă că trebuie să fugă, lăsând în urma ei amprente şi dâre de sânge care o incriminează. Ea ştie că nu poate avea încredere în autorităţi, aşa că îşi ia destinul în mâini. Pot spune că mi-a plăcut foarte mult cum a fost construit personajul ei. Pe lângă faptul că este extrem de deşteaptă, reuşind să se ascundă de toată lumea, are o tărie de caracter şi o bunătate ce rar întâlneşti.

Înţeleg perspectiva ei. Dar eu aleg să reacţionez altfel în faţa vieţii. Mă simt provocată să văd binele dincolo de părţile rele.


Cât despre Dylan Roberts, aveam mai mari aşteptări. Fost militar, Dylan a fost nevoit să îşi părăsească postul din cauza stresului posttraumatic şi este angajat să o găsească pe Casey. Însă, lucrurile se complică atunci când el începe să se întrebe dacă ea chiar este ucigaşa pe care o caută.

Moartea este atrasă de mine. Vrea să mă lovească şi ratează, doborându-i pe cei din jur.

Cartea în sine a avut acţiune continuă şi am stat mereu cu inima gata să se frângă. Nu este extrem de descriptivă, dar momentele de thriller au darul de a te ţine în suspans până la capăt. Mă aşteptam la altceva de la final,totuşi. Deşi cartea a început în forţă şi a ţinut-o aşa până la final, acţiunea a început să se rărească şi în pofida finalului deschis care promite noi aventuri, am simţit că a fost totul prea grăbit.

Plot-ul a fost bine pus la punct şi am simţit pe pielea mea toată acţiunea. Bucuria mea a crescut când autoarea a introdus şi un strop de romance ( care sper că se va dezvolta mai bine pe parcursul ultimelor două volume). Am rămas cu multe întrebări la final, iar pe interior eram ca şi un vulcan gata să erupă, pentru că mintea mea striga în continuu : VREAU URMĂTOAREA CARTE! Nu ştiu dacă sau când vor fi traduse, însă eu am în plan să le citesc în engleză. Sunt foarte curioasă cum vor evolua personajele, mai ales relaţia dintre Casey şi Dylan.

Cui recomand această carte?

În opiniea mea, este genul de carte care se potriveşte chiar oricui.  Este o lectură mai light care chiar merge în perioada aceasta plină de nebunie. Este uşor să te pierzi în poveste şi să te implici în caz alături de personaje şi te asigur că îţi va capta toată atenţia.

 If I Run (#1 If I Run) - Dacă fug
If I'm Found (#2 If I Run)
If  I Live (#3 If I Run)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu