25 dec. 2017

Stăpânul umbrelor- Cassandra Clare


Descriere:

Ți-ai da sufletul-pereche în schimbul sufletului tău?
Emma Carstairs a aflat că dragostea pe care o împărtășește cu parabatai-ul ei, Julian Blackthorn, nu este numai interzisă, dar îi poate distruge pe amândoi. Știe că ar trebui să fugă cât mai departe de Julian. Dar cum poate face asta când familia Blackthorn este amenințată din toate părțile? Singura lor speranță este Cartea Neagră a Morții, un tom de magie având o putere cumplită. Toată lumea o vrea. Dar numai cei din familia Blackthorn o pot găsi.
Izbânda poate veni cu un preț pe care Julian și Emma nici nu și-l imaginează, unul ce va aduce cu sine o judecată a sângelui care ar putea avea repercusiuni pentru tot și toți cei pe care îi iubesc ei cel mai mult.




         Sărbători fericite , dragilor! Am revenit cu o nouă recenzie ,și anume cea pentru „Stăpânul umbrelor”. O iubesc pe Cassandra Clare , dar o și urăsc în același timp..Poate par indecisă dar un lucru știu clar, aștept cu nerăbdare următorul volum din trilogia „Uneltiri întunecate”

          Povestea continuă cu pactul făcut de Emma și Mark, cei doi fiind nevoiți să se ascundă în spatele unei minciuni pentru a-l proteja pe Julian de Blestemul Parabatailor. Relația dintre Diego și Cristina devine tot mai tensionata cu fiecare pagină, iar Kit, pierdutul Herondale este nevoit să se adapteze acestei noi lumi din care începe să facă parte.
        În timp ce demonii acvatici încep să invadeze tărmurile, ei își dau seama că este mai mult decât o coincidență și în ciuda faptului că Malcom a murit, se pare că a găsit o cale să se reîntoarcă. (Știu . Și eu am fost revoltată!) . După cum știți cu toții stilul Cassandrei, ea a început povestea în stil alert, dar a terminat-o într-un adevărat maraton și se vede că a pus suflet în munca ei. Adică, pur și simplu am simțit toate emoțiile! 

    

  Încă un lucru care mi-a plăcut 
( vorbesc serios, nu am nimic de reproșat) a fost relația care se formează între cei trei Blackthorn: Livvy, Ty și Kit. Cei trei se aventurează într-o serie de călătorii, iar legătura dintre cei doi băieți se adâncește. Apariția personajelor din seria „Instrumente mortale”  a fost una plăcut surprinzătoare ,deoarece mi-a fost dor de caracterul unic al lui Jace, blândețea lui Clary, dar și de Alec și Magnus care,în continuare se potrivesc de minune. Apariția lor m-a făcut să realizez cât de dor îmi era de ei, dar am putut obsera și evoluția lor ca entități.
     Uneori, când citești despre aceeași lume încontinuu,un exemplu fiind lumea vânătorilor de umbre, te aștepți ca unele lucruri să se repete și să obții la nesfârșit aceleași detalii plictisitoare. Însă autoarea reușește să mă surprindă de fiecare dată.
         Cu acestea fiind zise,nu pot să fac altceva decât să vă recomand să continuați seria, iar dacă nu ați început-o vă sugerez să faceți rost de ea cât mai repede ,deoarece lumea vânătorilor de umbre este într-o transformare continuă.








Citate:
„ -Nu trebuie să semănăm cu cineva ca să iubim persoana aia, a spus Emma.Uită-te la noi.Semănăm destul de bine,dar nu avem sentimente de-astea.”

„Era înfiorător să iubești o persoană care ți-e interzisă.Înfiorător să ai un sentiment despre care nu vei putea niciodată să vorbești ,care pentru toți cei din jur era groaznic,care îți putea distruge viața.”

„-Frânge-mi inima,a spus el.Fă-o fărâme. Îți dau eu permisiunea.”


your mission - protect these babies at all costs edit - now with color
Imagini pentru 5 stars






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu