15 oct. 2017

Warcross- Marie Lu


Descriere:

Când un joc numit Warcross captează atenția întregii lumi, o fată își croiește drum ilegal in cele mai ascunse cotloane digitale.
Pentru milioanele de utilizatori care se loghează în fiecare zi, Warcross nu e un simplu joc, ci un mod de viață. Obsesia a început cu zece ani in urmă, iar fanii s-au întins acum pe intregul mapamond. Unii se grăbesc sa scape de realitate, iar alții speră să facă profit. Zbătându-se să supraviețuiască, tânăra hackeriță ,Emika Chen lucrează ca vânător de recompense, urmărind jucatori care pariază ilegal pe Warcross. Dar competiția este nemiloasă, iar supraviețuirea, deloc ușoară. Ca să facă rapid rost de bani, Emika își asumă un risc și intră ilegal în jocul de deschidere al Campionatului Internațional de Warcross, însaă alunecă accidental în plină acțiune și se transformă peste noapte în subiect de senzație. Convinsă că va fi arestată, Emika este șocată când, în schimb, primește un apel de la misteriosul creator al jocului, tânărul miliardar Hideo Tanaka. Oferta este de nerefuzat: el are nevoie de un spion în turneul de anul acesta, pentru a descoperi originea unei probleme de securitate, și dorește ca Emika să preia acest rol. Cât ai clipi, tânăra e transportată la Tokio si aruncată într-o lume a faimei și bogăției, la care îndrăznise numai să viseze. Curând, însă, investigațiile sale dezvăluie un complot sinistru, cu urmari grave pentru întregul imperiu Warcross. În acest thriller SF, autoarea Marie Lu creează o lume captivantă, fermecatoare, în care să alegi în cine să ai încredere poate fi cel mai periculos pariu dintre toate.

eštěže tak

Părerea mea:          
Am fost surprinsă când am luat cartea, am fost surprinsă când am început să o citesc și încă sunt surpinsă. Mi-a plăcut la nebunie această carte din toate punctele de vedere. Singurul lucru rău este că trebuie să aștept până apare al doilea volum. Atât de flustrant....

             Ne este prezentată în prim plan  Emika Chen, o tânără de 18 ani cu părul în culorile curcubeului care vânează răufăcători în schimbul unor recompense.Povestea ei mi-a ajuns la suflet și am ajuns să o respect , deoarece chiar și în cele mai grele clipe ea își păstra rațiunea. 

După moartea tatălui ei a început să ducă o viață foarte grea și singurul ei refugiu era ” Warcross” un joc care a cucerit întreaga lume. Dar când Emika sparge conturile jocului și este plasată în mijlocul acțiunii ajunge să fie sunată de nimeni altul decât Hideo Tanaka , creatorul joclui și idolul ei de o viață. Hideo mi s-a părut un personaj destul de retras în această carte care parcă s-a concentrat mai mult pe căutarea celui care vrea să spargă serverele și să ruineze totul : Zero. Emika reușește să găsească milioane de indicii. Hideo mi-a lăsat un gust amar în gură și mi s-a părut cam dubios pe tot parcursul cărții. 

             Lumea lor este dominată de tehnologie , iar unul dintre elementele cheie sunt lentilele NeuroLink care sunt cei mai noi de pe piață. Cu ajutorul lor Hideo și Emika țin legătura în tot acest timp .Relația lor mi s-a părut destul de ciudată dar și drăguță, însă pe final, când lucrurile iau o întorsătură de 360 de grade personajele își schimbă poziția ceea ce m-a cam zăpăcit.

             Inițial, când Emika a fost angajată de Hideo , a fost obligată să participe turneul din Warcross și să intre într-una din echipe, nimerind cu Hammie, DJ Ren ,Roshan și Asher care ajung să o susțină la fiecare pas, iar ea se simte rău cu privire la faptul că trebuie să îi mintă .


              Hideo Tanaka, după cum am spus este misterios. Acest lucru implicând și trecutul lui, încheieturile învinețite și momentele de ezitare din preajma Emikăi.Însă când ea află adevărul despre trecutul lui începe să pună cap la cap toate conexiunile dar nici acest lucru nu conduce la ce va urma.
              Cartea în sine a fost una spectaculoasă care te pue pe gânduri. Mie, personal îmi place să fac teorii despre ceea ce va urma în viața personajelor.Și nu uita:



PIERZI SAU CÂȘTIGI, TU FACI JOCURILE

Computer hacker Phycological hacker
  




Citate:

”Orice lacăt are o cheie.”

”Totul e un mit până când cineva îl transformă în realitate.”

”Lumea Întunecată:te poți pregăti cât dorești pentru ea, însă singurul mod de a o înțelege e să pătrunzi în ea.”

I wish i were braver. Maybe i wouldve jumped tge gun and kissed you and both of us would be a lot happier right now.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu