22 iun. 2017

Întoarcerea (Seria Titanii #1) - Jennifer L. Armentrout

  



Descriere: 
 Acțiune non-stop și o poveste de dragoste incandescentă  A trecut un an de când Seth a încheiat o înțelegere cu zeii prin care își punea viața în slujba lor. Acum, Apollo are o misiune pentru el: Seth trebuie să protejeze o fată frumoasă și îndrăzneață, dar de care nu se poate atinge. Iar această nouă sarcină ar putea fi cea mai solicitantă provocare de care a avut vreodată parte Seth.   Josie habar nu are ce vrea de la ea acest tip nebun și sexy , dar odată cu sosirea lui, toată viața ei este dată peste cap. Fie că Josie începe să-și piardă mințile , fie că o pândește un coșmar născut din antica mitologie.   Josie nu se poate decide care este cel mai mare pericol: un titan furios care caută răzbunare sau misteriosul Seth cel cu ochii aurii - și atracția intensă ce mocnește în ei...


Image result for the return titan 1


Părerea mea:



     Așa deci... Jennifer L. Armentrout...

     Adevărul este că era să înnebunesc când am auzit că apare această carte. Am o istorie frumoasă cu seria Obsidian tot de la aceeași autoare și am fost nerăbdătoare să pun mâna și pe această carte.


     De această dată , J. Lynn lasă extratereștii ( pentru cei care înțeleg) și trece la mitologia greacă. Ea prezintă lumea în

  două părți: oamenii care și-au continuat existența, au evoluat, și zeii greci care și-au văzut de treburile lor...cel puțin până când s-a iscat un rozboi contra lui Ares, iar zeii au fost nevoiți să elibereze un titan cu ajutorul lui Seth. Cei 12 zei care sunt la conducere fac un pact prin care fiecare trebuie să meargă pe pământ și de a face un copil care să fie semizeu.

        Seth apare ca și badboy-ul care pe parcurs se dovedește că are părți sensibile, este protector cu persoanele la care ține. Trecutul lui nu a fost numai alb și negru. Din cauza acestui lucru face un pact cu Hades și cu Apollo în care el este nevoit să îi slujească. Apollo  îi dă misiunea de a găsi o anumită fată și de a o duce la Academia Legământului din Dakota de sud. Această misiune se dovedește a fi mult mai complicată decât pare.


       Josie duce o viață normală , mergând la facultate și petrecând alături de colega ei de cameră, Erin. Cel puțin până când îl întâlnește pe tipul ,, nebun și sexy” . Toate așteptările ei, până și realitatea se dărâmă. Ea este un semizeu încătușat , așadar, trebuie protejată împreună cu ceilalți semizei. Deși la început credea că înnebunește , vede cu ochii ei realitatea.Totodată descoperă că Seth nu este atât de rău precum credea.Pas cu pas se îndrăgostesc unul de altul, iar acest lucru fie îi va face mai puternici, fie îi va distruge.

    La fiecare pas există încercări grele, dar ei reușesc să se sprijine unul pe altul.Chiar și când Josie află că persoanele care au fost mereu alături de ea nu sunt cine par a fi, Seth este acolo. El este mereu acolo, alături de ea ,lucru pe care orice fată l-ar dori. El este uimit de curajul și rezistența ei, având în vedere toate lucrurile prin care a trebuit să treacă.

    Viața lui Josie este amenințată de titanul Hyperion care vrea să se răzbune pe tatăl ei. Acest lucru o împinge să vrea să se antreneze pentru a putea lupta sau pentru a se apăra.

      Întoarcerea este o carte cu adevărat captivantă și autoarea știe cum să mențină 
suspansul. Paginile sunt presărate cu replici amuzante și lucrul care m-a încântat cel mai mult a fost că a folosit referiri la seriale ( pentru fanii de la Supernatural și Bates Motel).


Image result for seth and josie the return

Citate:

„ -Ce ești tu? m-a întrebat ea,încrețind nasul în timp ce vorbea. Altceva decât un tip mișto de-ți stă inima în loc, care nu înțelege spațiul personal și are probleme de gestionare a furiei?
    Am clipit spre ea . Credea că sunt un tip mișto de-ți stătea inima-n loc? Păi sigur că da.
    -Dumnezeule! Ăsta-i norocul meu, a continuat ea , masându-și pielea din jurul încheieturii și privindu-mă cu o doză bună de neîncredere. De ce trebuie să fie toți ăia mișto  așa de-al dracului de scârbe? S-a ridicat în picioare și mi-a întâlnit privirea în tim cese trăgea într-o parte lipindu-se de perete. Ce vrei?”

„  -E îngrozitor. N-o să mint și n-o să zic că nu-i mare lucru, dar te cunosc. Ai făcut ce a trebuit să faci, nu pentru că ai vrut.
    A urmat o pauză, iar mâinile i-au alunecat spre încheieturile mele.
    -Odată am călcat cu mașina o veveriță.
    Deschizând ochii, m-am tras înapoi cât de mult m-a lăsat.
    -Ce?
   -Am călcat o veveriță a doua oară când am condus mașina, a repetat ea. Am lovit și o căprioară. Și, când aveam 17 ani, am trecut peste o pisică. Înainte să plec la colegiu, am lovit un câine când am dat cu spatele.
   -Zeilor, am mormăit.
   A dat din cap, cu colțurile buzelor lăsate în jos.
  -Îl chema Buddy și era un golden retriver. Adică cel mai prietenos dintre toți câinii.
   O, zeilor! ”

Image result for seth and josie the return

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu